Renswoude 5 - Woudenberg 8

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

12 oktober 2013 12:30

Het achtste elftal wist in het uitduel met Renswoude 5 een 1-5 overwinning te boeken. Een vrije trap van Willem raakte de lat, waarna Frank eenvoudig kon binnen koppen. Niet veel later viel de 1-1 gelijkmaker. Invaller Joost kopte raak na een goed genomen vrije trap van Tom. Een steekpass van Jeroen bracht Willem in staat om alleen op de doelman af te gaan om de ruststand op 1-3 te zetten.

Woudenberg kreeg in het tweede bedrijf diverse grote mogelijkheden om er een ruime overwinning van te maken. Uiteindelijk bepaalden Willem en Erik v. E. met een goed schot de eindstand op 1-5.