Woudenberg JO15-2 - FC Driebergen C2

12 oktober 2013 11:30

Cor Schreuder

Heerlijke voetbalclash eindigt onbeslist

Onder ideale omstandigheden treffen de C2 teams van Woudenberg  en FC Driebergen elkaar op een heerlijk echt grasveld. Twee voornamelijk eerste jaars teams die goed aan elkaar gewaagd zijn en er een fantastische pot van maken. Vandaag begint Woudenberg wel schep aan de wedstrijd met enkele goede aanvallen, waarbij Sam en Coen elkaar goed kunnen vinden, maar tot doelpunten leidt het nog niet. Halverwege de 1e helft neemt FC Driebergen de wedstrijd wat meer in handen. Onder druk gezet maakt Woudenberg nog te veel fouten en ook zitten we te vaak niet kort genoeg op onze tegenstander. FC Driebergen profiteert hiervan en komt op 0-1. Met deze stand wordt de rust bereikt dus het kan nog alle kanten uit. De 1-1 ligt al snel in het netje als Coen een corner van Danny binnenkopt bij de eerste paal. Een prachtig voetbalgevecht volgt waarbij FC Driebergen iets beter is, maar Woudenberg er telkens weer goed uit komt. Een kwartier voor tijd wordt Woudenberg beloond voor het harde werken als Coen in een counter bediend wordt door Kevin. Oog in oog met de goalie maakt Coen geen fout en leidt Woudenberg met 2-1. Het spel wordt nu harder en soms te hard wat ook weer tot gele kaarten leidt. De verdiende gelijkmaker valt (te) snel, zodat de resterende tijd bloed spannend wordt. Geen van beide ploegen verdient het om vandaag met lege handen achter te blijven en gelukkig komt er ook geen winnaar al zijn beide ploegen er nog dicht bij. Jongens, een heerlijke wedstrijd tegen een prima tegenstander. Er ging veel goed, er ging het één en ander fout, maar de strijdlust was voorbeeldig.