Prima gespeeld en met punt naar huis

VOP D2

... (corner)
    Anoniem (schot)
    Assist: Anoniem

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 29

12 oktober 2013 9:45

Tegen VOP D2 en wederom allemaal  tweede jaars  speelden we vandaag een prima wedstrijd. Stuk voor stuk was onze inzet prima, bleven we goed vanuit onze positie voetballen en hielpen we elkaar goed met het verdedigen/druk zetten.
    Ook creerden we veel kansen, soms door diepte passen, en af en toe door individuele acties, helaas hadden we geen geluk in de afronding. Dat de scheids (tevens voorzitter) de eerste helft net afvloot toen we alleen op de keeper afkonden was flauw, dat hij de 2e helft afvloot zonder ons de corner te laten nemen was netjes uitgedrukt ook een beetje jammer.
    Al met al hadden we deze wedtrijd zeker kunnen winnen, maar met een beetje pech ook de boot in kunnen gaan. De 1-1 was een terechte uitslag!
    Samenvattend hebben we vandaag goed gevoetbald en  smaakte deze wedstrijd  naar meer...