Bilt De F4 - Woudenberg JO9-3

Anoniem (schot)

F-pupillen, F3, Groep 2 107

19 oktober 2013 9:45

De Bilt F4 was onze tegenstander afgelopen zaterdag. Nadat we even verkeerd waren gereden, de auto kwijt zijn geraakt op de overvolle parkeerplaats en veld 3B hadden gevonden, konden we met goede moed aan de wedstrijd beginnen.
    Het waren allemaal kleine jongens, dat moet kunnen dachten we! Deze kleine jongens konden toch best goed voetballen, en waren heel snel. Na ongeveer 10 minuten kwamen zij toch op voorsprong, nadat Robberto er voor al vele goede reddingen had verricht. Snel er na hadden we een goede aktie op de linker kant door Finn die vervolgens een scherpe pass op Jordy geeft, en die het vervolgens perfect af maakt door strak in de hoek te schieten. Helaas kwam de Bilt snel weer terug en maakte 2-1.  De tweede helft was weer als vanouds. We begonnen weer te slap en voor we het wisten had de Bilt 3-1 en 4-1 gemaakt. Wij probeerde nog wel druk te zetten, en kregen daardoor zeker 4 goede kansen voor Jordy, Robberto en Finn. De Bilt kon lekker met deze voorsprong op de counter voetballen, en maakte wel de paar kansjes af die zij kregen. Daardoor kwam de eindstand uiteindelijk op 7-1. Die (kleine) jongens van de Bilt F4 waren wel wat beter, maar de eindstand had er eigenlijk anders uit moeten zien.

Volgende keer beter, de winst komt vanzelf een keer!!