Bunnik 73 C1 - Woudenberg JO15-2

... (intikker)

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 21

26 oktober 2013 13:30

Sterke 2e helft blijft onbeloond.

In  de bosrijke omgeving van Bunnik neemt de C2 het vandaag op tegen Bunnik C1, één van de sterkere tegenstanders in de poule. Het wordt een wedstrijd zoals de C2 ze dit jaar wel vaker speelt. Voetballend kunnen we heel aardig meekomen, maar tegen C1 teams stuit je vaak wel op wat meer fysieke kracht en snelheid. Als niet iedereen dan volledig bij de les is dan wordt dat vaak afgestraft. Het gevolg is dat Woudenberg met een 3-0 achterstand de rust bereikt. Zouden de jongens het nog op kunnen brengen om, net als vorige week bij een forse achterstand, er vol voor te gaan en niet de koppies laten hangen. Gelukkig blijkt dit zo te zijn en krijgt Woudenberg deze sterke tegenstander zelfs aan het wankelen. De 3-1 en 3-2 worden keurig binnengeschoten door Loek en Tim. De echte beloning 3-3 lukt helaas net niet, maar de begeleiding is erg trots op het vertoonde spel in de 2e helft. Punten halen is leuk, maar je als voetballer ontwikkelen en wedstrijden spelen op het scherpst van de snede is eigenlijk nog veel belangrijker. Die wedstrijden spelen we in deze voor de C2 zware klasse en dat is, denken we, interessanter dan alles dik winnen in een lagere klasse. Ga zo door jongens, geef elke training en wedstrijd alles wat je in je hebt en laat je niet van de wijs brengen door een nederlaag tegen een sterke tegenstander, want dat zal heus nog wel eens gebeuren.