Candia '66 F1 - Woudenberg JO9-3

Anoniem (schot)

F-pupillen zaterdag, F3, 3e klasse 21

26 oktober 2013 9:00

Beetje laat, maar toch even een klein verslagje van de wedstrijd tegen Candia.
    We waren te terughoudend aan de wedstrijd begonnen. Het leek er een beetje op dat we bang waren voor dit F1 team. binnen 10 minuten stonden we met 4-0 achter. Nadat we ons een beetje herpakt hadden van de schrik kregen we zelfs wat kansjes, maar toch werd het 5-0. In de rust hebben we eens even goed elkaar verteld dat we toch echt niet bang voor deze jongens hoeven te zijn, en we de duels best wat harder mogen aangaan. Dit deden we dan ook goed in de tweede helft. Met een uitstekende keeper Jesper op het doel waren we een groot deel van de tweede helft beter dan Candia. We maakten zelfs een doelpunt door een goede aanval die eindigde bij Jordy die de bal er vervolgens  perfect in schoot! Helaas konden we de volgende kansen niet afmaken, en werden we een beetje moe. Daardoor maakte en de slot fase van de wedstrijd Candia er 8-1 van. Positief punt is dat we ook een goede tweede helft kunnen spelen. op naar de volgende wedstrijd!!