Woudenberg JO15-2 - DVSU C1

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 21

2 november 2013 11:30

Wim Vermeulen

Strijdend ten onder tegen kampioen?

De C2 krijgt een aantal maal op rij een sterke tegenstander in de competitie. Vandaag het bovenaan staande DVSU C1. Twee jaar geleden handhaafde dit team zich nog moeiteloos in de sterke 1e klasse als D1 team. Dat dit dus een sterk team zou zijn hadden we wel ingecalculeerd, maar zo sterk, nee dat was wel verrassend. Er zat werkelijke geen kleine speler bij en voetballen kon deze ploeg als geen ander. Snoeiharde afstandsschoten van dertig meter, machtige versnellingen, prachtige dribbels, we hebben het allemaal langs zien komen vandaag. Maar genoeg over de tegenstander, want het is des te knapper dat onze (fysiek mindere) jongens vol de strijd aan gingen en het deze ploeg enorm moeilijk maakte. De jongens knokten voor elke meter en bleven er ook de hele wedstrijd vol voor gaan. En bij vlagen werd de bal goed rondgespeeld. Veel kansen stond het sterke DVSU echter niet toe. En zo eindigt deze pot voetbal met een toch heel behoorlijk resultaat en kunnen we het team weer een compliment maken voor de werklust.