DOVO F3 - Woudenberg JO9-3

Anoniem (schot)

F-pupillen zaterdag, F3, 3e klasse 21

9 november 2013 8:30

Lekker vroeg gevoetbald bij DOVO! We hebben het hele sport complex goed gezien, eerst om de kleedkamer te vinden, en daarna stonden we op het verkeerde veld. Waren we in elk geval wel lekker warm gelopen. Na het fluitsignaal voor het begin van de wedstrijd, moesten we even op gang komen. We stonden dan ook vrij snel met 3-0 achter. Toen we eenmaal op gang waren gingen we beter voetballen en kregen we kansen. Door een hele scherpe corner van Jordy werd een bal in eigen goal gelopen door de tegenstander dat was 3-1. We hielden de druk er goed op en weer Jordy maakte na aangeven van Finn en goed voorbereidend werk van Maico de 3-2. Wat waren we goed bezig die eerste helft. DOVO staat op de derde plaats en had veel moeite met ons combinatie spel. De kansen die ze nog kregen werden gepakt door Jesper. De tweede helft hadden we moeite met de tegen wind en konden we ons combinatiespel niet meer zo goed spelen. DOVO kreeg meer kansen, en ondanks de goede reddingen van Robberto scoorde ze nog 3 keer. Helaas 6-2 verloren, maar wel een hele goede wedstrijd!! Zaterdag thuis tegen Renswoude moet het gaan lukken!!