SVF C1 - Woudenberg JO15-2

... (intikker)

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 21

30 november 2013 13:00

C2 ten onder tegen sterk SVF.

Nog twee wedstrijden te gaan in deze najaarscompetitie. Vandaag uit tegen het de laatste tijd uitstekend presterende SVF uit Cothen. SVF is over het geheel de betere ploeg en ze hebben ook twee grote sterke spelers die het verschil kunnen maken. Woudenberg speelt bij vlagen goed mee, zonder zelf echt gevaarlijk te worden. Zoals wel vaker in deze competitie moet het jonge team van Woudenberg toch het onderspit delven tegen de veelal oudere tegenstander. Na 70 minuten voetbal is het verschil opgelopen naar 6-0. We hebben wel eens beter tegenstand geboden aan grote knapen, maar het is ook een les in mannelijk voetbal geweest. Natuurlijk mocht de al sterkere tegenstander, vaak ongestraft, de handjes gebruiken. Maar dat moeten onze jongens, zeker bij grote tegenstanders, ook veel vaker gaan doen. De scheidsrechter bepaalt namelijk wat er wel en niet mag. Helaas is dat niet elke week hetzelfde en daar had SVF vandaag veel voordeel bij.