WSI geeft de D4 vleugels

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 29

14 december 2013 10:30

Hans van de Waal

Vandaag speelden de D4 tegen IJsselmeervogels D5.
    Met veel ouders en onze sponsor Johan Termaaten(met 2 gasten uit China) WSI  langs de lijn speelden we een prima en erg spannende wedstrijd.
    Hoewel wij met 0-1 de rust in gingen wisten wij ons de 2e helft te herpakken en de wedstrijd winnend met 2-1 af te sluiten. Klasse mannen!
    Als beloning trakteerden WSI na de wedstrijd op een fricandel, een Extran, patat met mayo en een leuke gevulde tas met daarin (ondermeer) een prachtige miniatuur vrachtwagen van dit Woudenbergs bedrijf.
    Johan van WSI....bedankt; echt een leuke afsluiter voor de jongens!