Mooie overwinning

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse 42

8 februari 2014 9:00

Bas Spans

Tjonge wat hebben jullie deze overwinning verdient! door heel hard werken is er dan eindelijk de beloning. Ook tegen de F2 thuis hebben we een betere tweede helft gespeeld en kwamen toen ook goed terug met 3 doelpunten. Ook deze keer keken we tegen een achterstand aan, maar bleven we goed voetballen. De achterstand was jammer. Een vervelend rollertje was de 0-1 en wel een mooie uitgespeelde goal was de 0-2. Echter in de tweede helft namen wij de wedstrijd over, dat resulteerde in diversen kansen. Finn schoot uiteindelijk van afstand op het doel, en deze ging er mooi in! kort daarna was er Roberto die via een goed pass vanaf de zijkant de bal in kon tikken. Omdat er veel ballen vanaf de rechter zijkant kwamen via Jordy, hebben we ook veel kansen gehad. Ook Finn kwam nog door een goed pass van Jordy vrij voor de keeper, echter schoot hij in een keer en deze ging helaas over. Toch kwam de overwinning nog door een goed schot van Roberto. We hebben het verdiend Jongens!!