Woudenberg JO15-2 - SVMM C1

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 39

8 februari 2014 10:30

Jan Fluit

Terechte nederlaag in zware omstandigheden

Na het goede begin tegen Delta Sports mag Woudenberg vandaag aantonen of het om de bovenste plaatsen mee kan doen. Tegenstander is namelijk het sterke SVMM C1. Het wordt vandaag een wedstrijd met een voor Woudenberg ongelukkig verloop. De tegendoelpunten waren allemaal te voorkomen geweest, maar ja die tellen ook. Na 19 seconden gaat het al mis, als nog niet alle Woudenbergers wakker lijken en de goede diepe bal van achteruit niet kunnen verdedigen 0-1. Een overtredinkje van Rick in de zestien levert al snel de 0-2 op als de toegekende penalty benut wordt. Woudenberg komt maar moeilijk bij de goal van de Marenezen, maar de eerste de beste keer dat het wel lukt is het ook gelijk raak. Tom ontworstelt zich aan een tegenstander en bedient Tim. Op kracht en snelheid troeft hij zijn tegenstander af en maakt de 1-2. Maar de hoop op een goed resultaat in de 2e helft is al snel vervlogen als uitblinker Laurens een zeldzaam foutje maakt en de gladde bal laat glippen 1-3. Een gure wind dwars over het veld maakt het een zware wedstrijd voor beide teams. Door de fysieke kracht van SVMM hebben zij wel het beste van het spel. Tel daarbij op dat niet iedereen vandaag een goede dag heeft en de nederlaag is verklaard. Toch zijn er ook tegen deze tegenstander en met een betere vorm mogelijkheden op een goed resultaat. Dat mogen jullie over een paar maanden in de uitwedstrijd laten zien. Volgende week Aurora C1, ook weer een sterke tegenstander, dus scherp trainen van de week.