D4- Scherpenzeel D2 (1-1) 3-1

Anoniem (schot)

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 62

25 januari 2014 10:30

Vandaag speelden we erg leuk tegen Scherpenzeel D2. We hadden in oktober met 2-1 tegen de blauwen verloren, maar waren vandaag de bovenliggende partij.
    Direct vanaf de start zetten we goed druk en creëerden daardoor veel kansen. Na 4 corners, een bal op de paal scoorden wij na ruim 10 minuten eindelijk de 1-0.
    Daarna hadden we een aantal kansen voor de 2-0, dat lukte niet, helaas scoorden de blauwen uit een corner wel 1-1.
    Rust.
    De 2e helft begonnnen we wederom goed en scoorden al snel uit een corner de 2-1. Wij bleven zeer aardig voetballen en 10 minuten voor het einde maakten wij de verlossende 3-1 waardoor wij zeer verdiend de wedstrijd met 3-1 wonnen.
    Een heerlijke start van de voorjaarscompetitie, klasse mannen!