VRC 9 - Woudenberg 8

Assist: Anoniem

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

22 februari 2014 13:45

Na het teleurstellende resultaat vorige week tegen Scherpenzeel 6 (2-2), stond er een uitduel bij VRC 9 op het programma. De ploeg verloor vorige week met 3-0 van koploper GVVV 9. Thuis wisten we, door twee doelpunten van Tom, richting het einde van de wedstrijd het duel met 2-0 te beslissen.

In deze uitconfrontatie wisten we vroegtijdig druk te zetten op de verdedigers van de tegenstander. Hieruit kwamen enkele mogelijkheden via Tom, Lars en Erik t. M. Een treffer leverde dit niet op, totdat Tom uit een corner en slecht keeperswerk voor de 0-1 openingsdoelpunt zorgde.

De tweede helft werd iets minder en de thuisploeg kwam meer voor het doel van Erik v.d. L. Dit resulteerde later in de 1-1 gelijkmaker. Niet veel later wist Tom voor de tweede maal te scoren en dus een vernieuwde voorsprong,1-2.

Ook dit keer weer kansen voor de Woudenbergers, waarbij Erik v. E. niet scherp genoeg was om de doelman te passeren. Richting het einde van de wedstrijd werd deze ontmoeting met de Veenendalers beslist. Na enkele combinaties wist Jeroen Khalid in staat te stellen om de marge te vergroten tot twee goals, 1-3. Dit werd overigens voor de derde keer de eindstand van dit kalenderjaar (eerder bij Valleivogels en thuis tegen Roda’46). Lars en Erwin bedankt voor het meespelen en jullie inzet!

Zaterdag 1 maart opnieuw een uitwedstrijd. Dan op bezoek bij Roda’46 12 om 15:00 uur. De Leusdenaren verloren zaterdag nipt met 1-2 van de runner-up FC Driebergen.