Woudenberg JO15-2 - Hoevelaken C2

24 maart 2014 19:30

Peter Stalman

Woudenberg beloont zichzelf

Hoevelaken C2 wil graag tegen ons voetballen en is zelfs bereid naar Woudenberg af te reizen op maandagavond. Hoevelaken heeft een fysiek behoorlijk sterke ploeg en doen goed mee in de 2e klasse oost, waar ze een hele competitie spelen. Ook voetballend komt dit team goed voor de dag dus Woudenberg moet echt vol aan de bak op deze trainingsavond. Het begin is voor de gasten en zij komen dan ook verdiend op 0-1. Het spel van Woudenberg kant wordt langzaam beter en de spelers hebben nu meer rust aan de bal. Met invalspits Glenn hebben we er vandaag een snelle spits bij die makkelijk zijn goaltjes maakt. Voor rust schiet Glenn een vrije trap fraai binnen. De tweede helft gaat gelijk op en naarmate de krachten bij de spelers afnemen golft het spel op en neer. Hoevelaken profiteert als eerste en Woudenberg dreigt weer het onderspit te delven. Maar gelukkig zit het ook wel eens mee en weer is het Glenn, die op aangeven van Loek de 2-2 binnen schiet. Hoevelaken raakt nog de lat en Woudenberg pakt sinds lange tijd weer eens een punt, zou je denken. Maar de koek is nog niet op als we in de voorlaatste minuut uitbreken, Coen Glenn diep ziet gaan, en hij zijn hattrick voltooit met een stift 3-2. Weliswaar vriendschappelijk, maar wel heel prettig en goed voor het vertrouwen, zo’n lekkere winstpartij. Zaterdag weer voor het echie, tegen koploper Dosc.