Lekker gevoetbalt!

Anoniem (scrimmage)

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse 42

1 maart 2014 8:30

We waren er op gebrand om de goede lijn van de afgelopen tijd door te zetten. De laatste competitie wedstrijd hebben we gewonnen met 3-2 en daarna hebben we twee zaterdagen niet gespeeld, maar wel heel goed getraind! We moesten tegen een heel leuk team van "t Goy. We starten zeer goed met combinatie spel, en daar kwam ook snel door Finn en Jordy de 0-2 uit. "t Goy deed snel iets terug door de 1-2 te maken, we bleven rustig en gingen op de zelfde voet verder. Maico maakte de 1-3. Snel daarna was het weer 2-3. wat een spannende eerste helft. De tweede helft gingen we weer flitsend uit de start blokken met goede doelpunten liepen uit naar 2-6. "t Goy deed nog wat terug naar 3-6 maar wij liepen weer uit naar 3-8 door prachtige doelpunten van o.a .Roberto en Jordy. Door dat we wel erg naar voren gingen voetballen was de verdediging nog wel eens geheel weg, daardoor kreeg "t Goy nog kansen en maakte ze nog 2 doelpunten. Maar uiteindelijk eindigde we met de mooie uitslag van 5-13!! gefeliciteerd jongens!!