Woudenberg JO9-3 - Hercules F4

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse 42

8 maart 2014 9:00

Thijs Holtsingel

Vandaag wilden we zien of de goede lijn van de afgelopen wedstrijden door gezet kon worden. Vorige week was het wel heel erg goed gegaan, en we wilde kijken of dit geen toeval was? Het was wel snel duidelijk dat dit zeker geen toeval was! we begonnen zeer goed met goed overspelen en leuke combinaties. Er werd goed vooruit verdedigd en de tegen stander kwam niet bij ons doel. Dit resulteerde in een 3-0 voorsprong rust. In de tweede helft dachten we er iets te makkelijk over... daardoor kwam Hercules terecht op 3-2. al snel konden we het goed spel voortzetten en kwamen we met leuke combinaties en twee mooie doelpunten van Jordy op 5-2. Hercules scoorde nog een keer uit een verdedigingsfout en maakte 5-3. ook de tegenstander vond het een leuke wedstrijd! gefeliciteerd jongens. volgende week geen voetbal, maar daarna de revanche tegen de Bilt!!