Woudenberg JO15-2 - Saestum C2

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 39

15 maart 2014 11:30

Eddy Kramer

Saestum heeft iets meer inhoud

Een gemotiveerd spelend Woudenberg C2 is er vandaag net niet in geslaagd de punten in Woudenberg te houden. Woudenberg speelt een uitstekende eerste helft en komt halverwege verdiend op voorsprong als Tim diagonaal raak schiet 1-0. En de koek is nog lang niet op want er volgen nog een aantal prima aanvallen, vaak over links waar vooral Charley in goede vorm steekt. Omdat we de score niet verder op kunnen voeren ruikt Saestum kansen en zetten de tweede helft een tandje bij. Onder aanvoering van de zeer sterke balvaste spits zet Saestum Woudenberg vast op eigen helft. Woudenberg heeft het nu lastig en moet helaas twee tegendoelpunten incasseren in deze fase. Tegen het eind van de wedstrijd wordt alles of niks gespeeld en zijn we nog tweemaal dicht bij een treffer. De eindstand wordt bepaald door een benutte penalty in de slotseconden. We hadden vandaag wellicht wel meer verdiend, maar je krijgt niet altijd wat je toekomt. Het wordt misschien eentonig, complimenten krijgen voor het spel, maar vaak puntloos blijven. Maar ga er maar eens aan staan tegen weer een grote tegenstander. De jongens leren in ieder geval wat knokken is dit jaar en we komen elke week weer als een echt team voor de dag.