Sporting 70 C2 - Woudenberg JO15-2

...

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 39

22 maart 2014 11:30

Het zit Woudenberg niet mee vandaag

Met elf fitte en een halffitte speler reist de C2 af naar Utrecht, om aldaar te proberen wat punten mee te nemen en te klimmen op de ranglijst. De 1e helft heeft Woudenberg het lastig omdat Sporting in de duels wat mannelijker is. In de omschakeling komt de grote laatste man nogal eens gevaarlijk door en sticht hierbij veel gevaar. Met een 2-0 achterstand dreigt een zware middag. Nadat Kevin een veelbelovende Woudenbergse aanval handig weet af te ronden 2-1, blijkt er misschien toch meer mogelijk vandaag. De tweede helft hebben wij namelijk windje mee en dat scheelt behoorlijk. Er volgt een heerlijke tweede helft waarbij Woudenberg goed voetbal laat zien, de duels nu wel vaak wint en ook veel kansen weet af te dwingen. Maar wat we ook proberen, de bal wil maar niet lekker vallen. In alle eerlijkheid, we hadden vandaag zeker meer verdiend, gezien het prima spel en de uitstekende spirit, maar de punten blijven helaas in Utrecht vandaag. We blijven gewoon lekker doorgaan, want elke week zijn het weer heerlijke potjes die de C2 op de mat legt.