Delta Sports C3 - Woudenberg JO15-2

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 39

5 april 2014 12:30

Verdiende winst

Vandaag tegen de enige ploeg waar we reeds van gewonnen hebben, Delta Sports C3. Thuis waren we heer en meester, maar vergaten we er een grote score van te maken. De omstandigheden zijn niet optimaal, een slecht veld en een zachte bal. Het duurt dan ook enige tijd voordat de jongens doorhebben dat je er met zijn allen hard voor moet knokken. Want Woudenberg neemt het zo nu en dan te makkelijk op en laat Delta Sports in de wedstrijd groeien. Tot veel gevaar weten ze niet te komen, want deze ploeg is denk ik wel de minste in deze klasse. Er wordt driftig gecoacht vanaf de kant om Woudenberg in het ritme te laten komen en langzaamaan pakt Woudenberg het op. We worden enkele keren gevaarlijk en uit een corner van Danny weet Coen attent de 0-1 op het scorebord te brengen. In de tweede helft blijven we de betere en komen er ook flink wat kansen. De keeper van de thuisploeg is echter de beste speler van het veld en ranselt menig poging vakkundig uit zijn doel. Maar vlak voor tijd moet ook hij het antwoord schuldig blijven als Woudenberg goed combineert over links, Daniël voorzet en de sterk spelende Kevin aan het kanon staat 0-2. Dikverdiend gewonnen, bij vlagen aardig gecombineerd en, op een kleine fase na, hard voor elke meter gestreden. Zo hoort het.