Woudenberg JO15-2 - Zeist SV C1

12 april 2014 11:30

Eddy Kramer

Verdiende winst Zeist

Tegen de C1 van Zeist beleefde de C2 vandaag een zware morgen. De souplesse, handigheid en kracht van deze tegenstander was net even te veel van het goede. We hebben er met zijn allen hard voor geknokt en de score redelijk binnen de perken kunnen houden. Ook de hardheid (zowel verbaal als fysiek) die veel stadse ploegen, waaronder Zeist, vaak aan de dag leggen, maakt het er allemaal niet leuker op. Scheidsrechter Kramer moest zeer alert fluiten om de boel in toom te houden. Maar goed, zodra een tegenstander een paar goede voetballers heeft, weet Woudenberg met een goede teamspirit vaak prima partij te bieden, maar met 7 echt goeie tegenspelers is 70 minuten voetballen toch erg lang.