SVMM C1 - Woudenberg JO15-2

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 39

19 april 2014 10:30

Vermoeide geest

Op een prachtige zaterdagmorgen in april begint de C2 al aan haar elfde wedstrijd in de voorjaarcompetitie. Het grasveld ligt er heerlijk bij en de warming-up is al per fiets afgelegd. De tegenstander is wel een pittige, de sterke C1 van SVMM. De 1e helft spelen we nog behoorlijk en besluiten we met een 1-0 achterstand door een fantastische volley uit een corner. Als vlak na rust de 2-0 valt lijkt het over en uit. Door goed doorzetten van Charley weet Rick toch de aansluitingstreffer te maken 2-1. Met de juiste spirit valt er wellicht nog meer te halen vandaag, maar helaas lukt het dit keer niet de knop om te draaien en tot het gaatje te gaan. De koek lijkt een beetje op na een jaar tegen grote kerels opbeuken. De wedstrijd eindigt in een 4-1 nederlaag. De sfeer wordt er gelukkig niet minder door en de terugreis op de fiets is het alweer gezellig. Nu eerst even opladen met twee vrije zaterdagen en dan nog een paar potjes dit seizoen. Laten we proberen er een goed einde aan te maken, want ondanks het zware seizoen hebben jullie je wekelijks als een hecht team gepresenteerd. Een groot compliment.