Saestum C2 - Woudenberg JO15-2

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 39

10 mei 2014 10:45

Tweede helft snel vergeten

Door de grote competitie waar we inzitten blijven we maar voetballen. Waar in de vorige wedstrijd al sprake was van moegestreden jongens, zette deze trend zich vandaag door. Saestum heeft eigenlijk een leuk ploegje waar we prima weerstand aan kunnen bieden, alleen zij hebben in elke linie een reus die ook nog eens goed kan voetballen. In de eerste helft kunnen we dit met vereende krachten nog redelijk bijbenen 2-1 achterstand, maar na de rust viel het vandaag helaas niet meer op te brengen. De 3-1 vijf seconden na het rustsignaal was de nekslag. Dat deze gescoord werd door de, ingevallen, beste speler uit Saestum C1 is een schrale troost. Deze speler was zelfs op een brommer niet bij te houden en schoot pardoes Saestum zelfs naar de dubbele cijfers. Voor de wedstrijd had het leuker geweest deze speler niet van stal te halen, maar daar dacht Saestum anders over??? Niet te lang over treuren want volgende week spelen we tegen een tegenstander waar we normaal gesproken wel lekker tegen kunnen voetballen, als ze met hun eigen team komen tenminste. Winnen we, halen Sporting ‘70 C2 zelfs in op de ranglijst en sluiten we het zware, maar leerzame, seizoen prettig af in competitieverband.