Woudenberg JO15-2 - Sporting 70 C2

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 39

20 mei 2014 19:00

Goede afsluiting C2

Woudenberg wil het seizoen goed afsluiten en speelt vandaag de laatste competitiewedstrijd tegen Sporting ’70 C2. Een tegenstander van ons niveau, waar we al twee keer eerder tegen gespeeld hebben. De wedstrijd is verplaatst naar dinsdag zodat we afgelopen zaterdag nog konden oefenen tegen een kampioen uit de 3e klasse, SO Soest C5. Het werden twee klinkende overwinningen. Zaterdag werd Soest getrakteerd op een 5-0 nederlaag, met goed combinatiespel. En ook vandaag vallen de doelpunten als rijpe appels van de bomen, wederom met goed samenspel. De uitslag is 7-2 en daarmee passeren we ook Sporting nog op de ranglijst. Complimenten aan alle jongens voor de goede inzet tot aan de laatste wedstrijden, na een lang, soms zwaar, maar zeker ook leerzaam en gezellig seizoen.