Dik verloren van betere tegenstander (5-0) 9-2

Luc de Man (scrimmage)
    Assist: Kenzo Geurs

30 augustus 2014 9:00

Zonder de zieke Dillen speelden we vandaag onze eerste wedstrijd tegen een zeer aardig team uit Montfoort. We begonnen sterk en na een minuut of 15 stond het nog 0-0. Erg knap mannen.
    Na 2 snelle tegengoals gingen de koppies naar benenen en waren we erg blij dat het rust was, en slechts 5-0 :)
    De 2e helft voetbalden we op veel momenten best lekker en lieten we (in tegenstelling tov de eerste helft) de koppies niet hangen.
    Als beloning scoorden we (Kenzo en Jesse) 2x waardoor we uiteindelijk wel dik verloren, maar op veel momenten best aardige hebben gespeeld.
    Dinsdag spelen we weer een wedstrijd, in Maarn!