Woudenberg tegen Roda 46 voor de Beker

D-pupillen, D4, Groep 4 049

6 september 2014 9:00

Sierd Smit

Dit was de eerste officiele wedstrijd van het seizoen.
    Na twee goede trainingen begonnen de jongens helemaal zelf aan een goede warming up.
    Deposities werden goed ingevulden het was al snel duidelijk dat we sterker waren dan Roda.
    Bij een mooie aanval kreeg Leon de bal op rechts en slingerde deze voor de pot waar Ryan stond die de bal mooi kon aannemen en inschieten. 1-0.
    Even later kreeg Ryan de bal door een mooie pass van Max in de loop mee,   omspeelde 3 man en schoot hard in. 2-0 en tevens de ruststand.
    De tegenstander werd in de tweede helft wat sterker maar de verdediging hield de goal goed dicht met mooie slidings van Kevin en reddingen van Rinze.
    Door een afstandschot van Kevin kwamen we op 3-0.
    Een andere aanval verliep nogal rommelig en toen de bal voor de voeten van Julian kwam schoot hij direct op goal. De bal werd nog geraakt door Rens maar we hebben de goal aan Julian gegund.
    Bij deze stand ging de verdediging meer naar voren en een scherpe counter van Roda werd prachtig met een lobje over de inglijdende Rinze afgerond.
    Zo eindigden we deze mooie pot met 4-1.