Woudenberg D4 tegen CDW D3

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 27

13 september 2014 9:00

Jan Fluit

Vandaag hadden we onze eerste competitiewedstrijd, we hadden er zin in, CDW is altijd een sterke tegenstander dus dat beloofde een interessante pot te worden.

De warming up werd goed geleid door aanvoerder Leon die het team, of delen daarvan, op sleeptouw nam.
    Tijdens de warming up werd duidelijk dat CDW slechts 9 spelers had. Hier lagen kansen op een goed resultaat.

Echter die 9 waren wel reuzen van jongens. Vooral Sem had het moeilijk als die jongens met die grote passen voorbij kwamen en al snel werd duidelijk dat we thuis niet gingen winnen. Ondanks de nodige reddingen van Rinze stond het met de rust 3-0. We hebben in de eerste helft wel 2 keer op goal geschoten.
    De tweede helft werd er beter overgespeeld, ook door vermoeidheid bij de tegenstander. Leon werd vrij voor de goal gezet maar schoot jammerlijk over. De tegenpartij liep echter gemakkelijk uit naar 7-0 waarna een dribbel van Ryan toch nog in het goal belandde.

Jammer van de gemiste kans maar deze tegenstander was duidelijk een maatje te groot.