De competitie is gestart.

GVVV F8

Anoniem (schot)

F-pupillen zaterdag, F7, 7e klasse 38

13 september 2014 12:00

Jerry Vink

Afgelopen zaterdag was het zover. De competie voor de F7 is begonnen.

Na de bekerronde van vorige week konden we fris starten en gingen we er voor om een beter resultaat neer te zetten, dan de bekerwedstrijd tegen DEV Doorn. We stonden geprogrameerd voor een middagwedstrijd, 12.00 uur thuis tegen GVVV Veenendaal. We voetballen in ons eigen ministadion veld E. Het vele publiek dat was komen op dagen voor deze eerste thuiswedestrijd kon genieten van enthousiaste voetballers en een heerlijk nazomers zonnetje.

Om twaalf uur werd er afgetrapt voor een lekkere pot voetbal. De wedstrijd ging lang gelijk op met kansen voor beide teams. Onze verdedigers Timo en Leon hielden ons lang in de wedstrijd. Ook Aaron heeft erg veel ballen tegen gehouden. Zijn nieuwe keepershandschoenen hebben goed werk afgeleverd. Maar helaas voor ons kwam GVVV toch op voorsprong, met de rust stond het 0-2. In de rust spraken we af om goed samen te blijven spelen. Want als we nog meer de bal naar elkaar schieten komen de doelpunten vanzelf.

We zijn na de rust verder gegaan met fanatiek voetballen, de dames op het middenveld hebben heel veel ballen afgepakt en zorgde daarvoor dat onze topscoorder Leon 2 keer kon scoren. Met 2 mooie afstandschoten passeerde hij de keeper uit Veenendaal. Het bleek alleen niet voldoende, GVVV kon ook nog drie keer scoren, ze brachten de eindstand daarmee op 2-5.
    Er was duidelijk een stijgende lijn te zien in het resultaat, we komen zo iedere week een stap dichter bij de eerste overwinning.

Wat ik zeker nog even wil melden hier, is dat de strafschoppenreeks glansrijk door ons is gewonnen. Aaron zorgde ervoor dat er geen één bal in ging en onder andere David en Tije zorgde voor de Woudenbergse doelpunten.

Op naar volgende week.