Woudenberg JO15-1 - VVZ '49 C1

Jesse Cozijnsen (intikker)

3 september 2014 19:30

Eddy Kramer

Matige generale met winst afgesloten

Voordat zaterdag het competitiegeweld losbarst wil Woudenberg nog één keer oefenen. De tegenstander is het Soester VVZ ’49 C1. Woudenberg schiet fantastisch uit de startblokken en binnen tien minuten staat het 2-0 door twee prachtig spitsen goals van Jesse. Dat belooft wat voor de verdere wedstrijd, maar de praktijk valt helaas tegen. De echte scherpte ontbreekt, de passing is slordig en we spelen veel te ver uit elkaar waardoor we het onszelf moeilijk maken. Bij vlagen leggen we nog acceptabel voetbal op de mat, maar VVZ ’49 is scherper en krijgt (te) veel kansen met hun snelle spitsen. Dat de gasten niet scoren is een klein wonder en eigenlijk zelfs jammer. De jongens weten in ieder geval dat het zaterdag anders moet. Laat maar zien jongens.