Jonathan D5 - Woudenberg D4

Anoniem (schot)

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 27

4 oktober 2014 8:45

Op deze mooi zaterdag morgen vertrokken we met een paar goede trainingen in de benen naar Zeist.
    Jonathan, achter het slot altijd een mooie uitdaging.
    Na wat rondgezocht te hebben hadden we nog ergens een paar sokken voor Kevin weten te vinden en alle spelers liepen overal op de velden behalve het goede veld :-).
    In de warmingup werd al duidelijk dat de tegenstander wat groter en ook een jaartje ouder was dan onze selectie maar in het begin konden we goed weerstand bieden. Met Kevin op het middenveld hadden we daar meer loopvermogen en de training heeft er voor gezorgd dat er beter werd overgespeeld en de posities goed werden bezet.
    Helaas zorgde een verkeerde terugspeelbal van Max voor een vroege achterstand die de tegenstander snel wist uit te breiden naar 3-0.
    We bleven gelukkig goed overspelen en kwamen nog regelmatig voor de goal van de tegenstander waarbij Kevin wist te scoren uit een afstandschot.
    Vervolgens gingen we met 4-1 rusten. In de rust hebben we de boel strakgezet en opgepept en Rinze als keeper gewisseld voor Cornelis die zich goed wist te verweren tegen Jonathan, de twee doelpunten die ons door de jongens werden beloofd werden ruimschoots gehaald door mooie doelpunten van Leon en Kevin. Helaas liep de tegenstander wat makkelijk over het veld en door de verdediging en kregen we er toch behoorlijk van langs.
    Na de wedstrijd konden we vaststellen dat het teamspel met sprongen voorruit gaat en we vast nog wat punten bij elkaar gaan sprokkelen.