CDW C1 - Woudenberg JO15-1

1 november 2014 12:45

Zwiers, M.

CDW vandaag scherper

Gaat Woudenberg aanhaken bij de topploegen of blijven we bovenin de middenmoot meedraaien, dat is de vraag van vandaag. We moeten op bezoek bij nummer 5, CDW C1. Een geduchte tegenstander die voorbestemd is/was om voor het kampioenschap mee te strijden. Toch hebben ze dit seizoen al drie keer verloren, dat biedt dus kansen. Het wordt echter een vreemd voetbalmiddagje, met blessures, zieken, materiaalpech en hoge temperaturen waarbij loomheid op de loer ligt. Eigenlijk pakt alles vandaag net verkeerd uit. Waar Woudenberg vaak het attentst is en scherp aan wedstrijd begint is het nu de thuisploeg die iets alerter reageert, terwijl de Woudenbergse boys iets te vaak naar elkaar kijken. Beide ploegen krijgen wel kansen maar waar Woudenberg deze laat liggen benut CDW ze wel, wat resulteert in een 2-0 ruststand. Toch is het gevoel dat er nog wel wat mogelijk aan de Lekdijk, maar gek genoeg speelt CDW wel een solide tweede helft met als gevolg dat Woudenberg er aanvallend gezien niet meer aan te pas komt. Het was zo’n wedstrijd van wat als ……….., maar daar koop je niets voor in het voetbal en daarom feliciteren wij CDW, want na 70 minuten voetbal is er maar één ploeg die recht heeft op drie punten. En zoals eerder gemeld zijn er in elke wedstrijd weer kansen, de meeste ploegen doen namelijk niet veel voor elkaar onder. Te beginnen volgende week tegen koploper NVC C1.