Vliegdorp 't 3 - Woudenberg 8

Vliegdorp 't 3

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

8 november 2014 12:30

Na de mooie overwinning vorige week op DOVO 15 (2-0) stond zaterdag 8 november de wedstrijd tegen laagvlieger ’t Vliegdorp op het programma. Tijdens het eerste deel van de wedstrijd kreeg Woudenberg enkele mogelijkheden. Uiteindelijk opende Mark de score naar 1-0.

Uit een vrije trap, welke in eerste instantie nog geblokt werd, viel de 1-1 binnen. Woudenberg kwam via een afstandschot van Willem op een nieuwe voorsprong, 2-1. Helaas werd er verzuimd om de score uit te breiden.

In de tweede helft gingen veel dingen mis. De tegenstander bleef hopen op een resultaat. Dit kwam er ook aan, daar zij de 2-2 binnen wisten te werken. Aanvallend liep het wat minder en viel de 2-3 helaas niet. Twee punten laten liggen, waar de tegenstander enorm blij mee was.