Hooglanderveen A1 - Woudenberg A1 1-1

A-junioren zaterdag, A1, Hoofdklasse B

29 november 2014 15:00

Blankendal, E.

Vandaag was het de beurt voor onze A1 tegen Hooglanderveen A1. Hooglanderveen, dat laatste staat in de competitie, scoorde slechts 3 keer en kreeg maarliefst 27 doelpunten tegen.

Het was Hooglanderveen dat de betere was in het begin van de wedstrijd. Ze kregen een aantal kansen maar ze gingen er niet in, zelfs de lat stond in de weg. De hele eerste helft was het tegenhouden voor Woudenberg, en zelf creërden we ook niet veel.

In de 2e helft werd er ingegrepen en Ricky en Donny kwamen het veld in. Maar het was Hooglanderveen dat nog steeds de gevaarlijkere was. Ze bleven maar komen en ze kregen een aantal kansen. Woudenberg hield het tot het einde vol, totdat Hooglanderveen een corner kreeg. De bal werd laag naar de eerste paal geschoten en de aanvoerder kreeg de bal, deze draaide langs zijn tegenstander en scoorde hem: 1-0! Woudenberg wist dat het nog moest gaan scoren en ze gingen daarom 1 op 1 achterin spelen. Jurrian rende naar voren met de bal en passte deze op Marc, die langs de keeper dribbelde en werd neergelegd: penalty! Ricky nam de penalty en schoot deze binnen: 1-1.

Hierbij liet de scheids het en floot af, 1-1 is de eindstand. Hooglanderveen verdiende om te winnen, maar de jongens van Woudenberg stelen een punt!