Woudenberg A1 - De Bilt A1 3-4

A-junioren zaterdag, A1, Hoofdklasse B

6 december 2014 14:30

Eising, H.

Deze week stond er weer een lastige thuiswedstrijd op het programma voor Woudenberg A1 tegen de nummer 6, De Bilt A1.  Woudenberg A1 begon best wel slordig aan de wedstrijd en dat resulteerde ook in een hele vroege achterstand. Een mooi afstandschot bracht De Bilt op 0-1. Maar gelukkig legde Woudenberg zich hier niet bij neer en scoorde Erwin Cortus, op aangeven van Ricky van Asselt, in de 10e minuut de gelijkmaker met een schot vanaf 16 meter.

De rest van de eerste helft was behoorlijk in evenwicht met hier en daar wat kansjes voor beiden ploegen, maar geen doelpunten meer. In de tweede helft begon Woudenberg sterker dan De Bilt, en kwam het ook op 2-1 door een goal van Dawoud Matti na weer een pass van Ricky van Asselt. Jammer genoeg liet Woudenberg het een beetje lopen en door individuele fouten stond het 3 minuten na de 2-1, weer 2-3 voor de uitploeg. Niet veel later scoorde de Bilt de 2-4 na wederom geklungel van Woudenberg.

Woudenberg gaf niet op en kwam nog via Donny van Harten, na de 3e (!) assist van Ricky van Asselt, terug tot 3-4. Maar een gelijkmaker zat er niet meer in. Al met al een goede wedstrijd, maar weer te makkelijk weggegeven.

Op naar de laatste wedstrijd voor de winterstop uit tegen CDW A1, en maar hopen dat we hier wel punten kunnen halen.

Na de wedstrijd is er afscheid genomen van Leon van der Pas in verband met
    een zware rugblessure, heel erg bedankt voor alles Leon en hopelijk zien we je nog een keer terug op de velden van Woudenberg.