CDW A1 – VV Woudenberg A1

A-junioren zaterdag, A1, Hoofdklasse B

13 december 2014 12:30

Arnhem, W.D.M. van

Op de laatste speelronde voor de winterstop stond de uitwedstrijd tegen CDW A1, die in de middenmoot staat, op het programma. Bij Woudenberg waren Marc en Jesse niet in staat om te spelen door blessures. Ook werden er een aantal B1-junioren bijgehaald.

Al vroeg in de wedstrijd kwam Woudenberg op een 1-0 achterstand door een hoekschop die ingekopt werd. Woudenberg bleef wachten op de kansen en die kregen ze. Na een prima actie van Ruben over de linkerflank kwam Ricky voor zijn man en kon hij de voorzet knap binnenwerken. De teams waren redelijk aan elkaar gewaagd en gingen de rust in met een gelijke stand van 1-1.

Na rust werd Ricky gewisseld, ook vanwege een blessure, en kwam Willem erin. Helaas had Woudenberg de tweede helft weinig meer te vertellen. Na een lichte overtreding in het strafschopgebied maakte de nummer 11 zijn tweede van de middag door een goedgenomen strafschop. Hierna kreeg Woudenberg nog enkele kleine kansjes maar dat resulteerde niet meer in een doelpunt. Door een matige bal van achteruit kon CDW de bal overnemen en uit een steekpass kon de linksvoor van CDW zijn hattrick maken. Woudenberg bleef strijden maar kon geen vuist meer maken. De 3 punten zijn verdiend naar CDW gegaan.

Nu het winterstop is zullen we ons moeten voorbereiden op de tweede seizoenshelft, waar we meer punten moeten gaan pakken. Speciale dank nog aan het viertal B1’ers die bereid waren ons deze wedstrijd te versterken.