Woudenberg JO15-1 - Quick 1890 AFC C1

C-junioren zaterdag, C1, 1e klasse 04

14 maart 2015 12:00

Soffner, J.F.

Goede wedstrijd maar wel verloren

De ervaring leert dat we het altijd lastig hebben tegen Quick en daarom verschijnen we vandaag extra scherp aan de start. Beide ploegen zijn goed aan elkaar gewaagd en zoeken de aanval. Het enige verschil is vooralsnog dat Quick een paar 100% kansen krijgt en wij een aantal halve. Na 10 minuten prikken zij de 0-1 binnen omdat de Woudenberg defensie te slap ingrijpt. De wedstrijd lijkt in het scoreverloop ook wel op de uitwedstrijd, want ook nu vliegt er een verdwaalde voorzet vlak voor rust pardoes binnen. Toch is er nog wat mogelijk tegen dit sterke Quick, maar dan moet het ook een klein beetje meezitten. Als we een doelpunt kunnen maken dan wil het bij Quick nog wel eens mis gaan. Dat beetje geluk ontbreekt vandaag helaas zodat we uiteindelijk met 0-4 van het veld stappen. Wederom blijkt Quick een niet te nemen horde voor Woudenberg. Toch zullen ook zij door een aantal mindere periodes waarschijnlijk net naast het kampioenschap grijpen, ondanks dat er in deze ploeg verreweg het meeste voetbal zit in deze klasse. Als Woudenberg zijnde moeten we ook niet al te teleurgesteld zijn, want het was een prima wedstrijd waarin we zelf heel behoorlijk hebben gespeeld maar uiteindelijk verloren hebben van een tegenstander die op alle fronten net iets beter was.