Delta Sports C1 - Woudenberg JO15-1

21 februari 2015 12:40

Broekhuizen, M.

Koploper te stabiel voor gehavend C1

Ruim twee maanden heeft het geduurd voordat we in competitieverband de wei weer in konden. Maandenlang hoefden we niet te voetballen en nu de vakanties aanvangen staan we ineens volgepland. Twee vakantiegangers, twee geblesseerden en drie (half) zieke spelers en ook nog uit tegen de koploper, als dat maar goed gaat. Maar toch zien we er ook naar uit en trekken we met vijf spelers van de C2 en een D1-er ten strijde want thuis hebben we namelijk verdienstelijk Delta Sports de eerste punten afhandig gemaakt. Het is nog steeds het seizoen waarin we zulke prachtige wedstrijden op de mat hebben gelegd, maar waarin we vlak voor de winterstop toch een klein dipje hadden. Helaas verloopt de wedstrijd niet zoals gepland, want de vroeg opgelopen achterstand komen we niet meer te boven. Tegen een stugge ploeg als Delta Sports heb je net even een zetje in de rug nodig, maar een wonderploeg is het zeker niet. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de Houtenaren gewoon een oerdegelijke ploeg hebben met veel kracht en loopvermogen, waarbij ze drie keer weten te scoren zonder echt gevaarlijk te worden. Dat is ook knap natuurlijk. Woudenberg speelt niet goed, niet slecht maar komt vandaag toch tekort tegen Delta. Volgende week nieuwe kansen tegen TOV, want dit goede seizoen verdient een vervolg in stijl. 110% geven en we komen zeker weer bovendrijven de komende weken.