Woudenberg JO15-1 - TOV C1

TOV C1

Jesse Cozijnsen (vrije trap)
    Assist: Anoniem
    Assist: Alec Stalman

C-junioren zaterdag, C1, 1e klasse 04

28 februari 2015 12:00

Driedijk, P.

Moeizame overwinning

Een scherp Woudenberg staat aan de start voor, hopelijk, een lange reeks goede wedstrijden. Met vier ploegen strijden we om de plaatsen 5 t/m 8. Als we het niveau van de seizoenstart halen dan komt het wel goed. Na 14 seconden de 1-0 met Jesse aan het kanon. We voetballen lekker door en na 11 minuten lijkt de wedstrijd al gespeeld als Roefat mooi de 2-0 binnenschiet. In het verloop van de wedstrijd komt er wat meer evenwicht en laat ook TOV zien over gevaarlijke aanvallers te beschikken. De spanning is weer helemaal terug na de 2-1. Het voetbal is nu lange tijd niet meer geweldig en de kansen zijn schaars. De twee grote kansen die we krijgen worden goed gepareerd door de goalie dus scherpte blijft vereist. We zijn er met zijn allen niet gerust op en TOV gelooft er zeker nog in. Pas vijf minuten voor tijd wordt de winst binnengehaald vanuit een vrije trap. Het slotakkoord is zelfs een dubbele, maar dat lag meer aan de scheidsrechter die 8 minuten blessuretijd toekent zonder dat het ergens op gebaseerd was. En zo winnen we, geflatteerd, maar zeker ook verdiend met 5-1 van TOV. De gewenste 70 minuten goed voetbal hebben we niet kunnen brengen, maar er is wel weer een begin gemaakt. De uitdaging is het niveau wat langer vast te houden in de volgende wedstrijden.