VRC C1 - Woudenberg JO15-1

11 april 2015 9:45

Smit, L.

Domper

Met nog 4 wedstrijden te gaan is de doelstelling te klimmen van plaats 7 naar plaats 5. Dat kan want we krijgen de twee laag geplaatste ploegen nog plus twee concurrenten. Vandaag eerst VRC dat nog een kleine kans heeft de degradatie te ontlopen. Het gevaar dat op de loer ligt is uiteraard een te makkelijke instelling dus daar wordt nog even op gehamerd. Maar helaas zit er nog vandaag veel verschil tussen woorden en daden. Het spel is een slap aftreksel van de passievolle wedstrijd die we vorige week op de mat legden tegen de koploper. VRC is scherper, wint meer duels en komt daarom niet geheel onterecht op 1-0. We moeten zeker in staat zijn dit recht te trekken als we in de buurt komen van ons eigen niveau. De tweede helft is stukken beter. We creëren in de 2e helft vijf open kansen, maar de bal wil er gewoon niet in vandaag. En dat zie je vaker, als je niet goed aan een wedstrijd begint dan werkt dat kleine beetje geluk, dat je soms nodig hebt, ook niet mee. Daarom rest ons niets anders dan VRC complimenteren met een prima teamprestatie. Jammer, maar ook benieuwd of we de geuite kritiek volgende week kunnen vertalen in een scherpe pot thuis tegen concurrent De Bilt?