Woudenberg JO15-1 - Bilt De C1

Bilt De C1

Nick van Raaij (intikker)
    ... (intikker)
    Jesse Cozijnsen (penalty)

C-junioren zaterdag, C1, 1e klasse 04

18 april 2015 12:00

Lekkere pot tegen De Bilt

Na de sof van vorige week kunnen we vandaag revanche nemen tegen het hoger geplaatste De Bilt C1. De uitwedstrijd eindigde in 1-1. De strijdwijze van vandaag is proberen waar het kan het initiatief te pakken, want daar schortte het vorige week nogal aan. En het moet gezegd worden, dat lukt heel behoorlijk en daardoor oogt het allemaal net wat flitsender dan vorige week. Toch hebben we het ook lastig want De Bilt is na de winterstop één van de best presterende ploegen in de klasse. Uit een goeie aanval komen ze na achttien minuten op 0-1. Maar we gaan onverstoorbaar door en bij een uitbraak over links via Jesse kan Nick een vloeiende aanval beheerst binnen werken 1-1. Na rust golft het spel op en neer, waarbij beide teams door kunnen drukken maar telkens de tegenstander toch weer aan zien haken. Na een 2-1 achterstand komen we in een sterke fase terug en gaan meteen over De Bilt heen naar 3-2, met kansen op meer. Maar vlak voor tijd zeilt er een afstandsschot pardoes achter invaller keeper Jordy 3-3. Nu komen we zelf nog een keer goed weg in de blessuretijd, dus de uiteindelijke 3-3 die op het, voor het eerst werkende, scorebord komt is terecht te noemen. Woudenberg had het zo nu en dan lastig tegen het fysiek sterke De Bilt, maar komt, zoals zo vaak, toch weer bovendrijven met een sterke teamprestatie door een goede wedstrijdinstelling. Nog twee wedstrijden te gaan in deze leuke competitie. Eerst naar Hooglanderveen die vandaag hun eerste punt hebben gepakt, niet onderschatten dus!