Woudenberg - Spakenburg

A-junioren zaterdag, A1, Hoofdklasse B

14 februari 2015 14:30

Yavas, S.

Zaterdag 14 februari moest Woudenberg A1 op het hoofdveld voetballen tegen Spakenburg A1. Het zou een zware wedstrijd worden vanwege het feit dat Spakenburg 1e staat in de competitie. De wedstrijd ging meteen hard van start met kansen aan beide kanten. Na een zware eerste helft gingen de teams de rust in met een 0-0.

De tweede helft werd er door Spakenburg alles aan gedaan om de overwinning mee naar huis te nemen. Maar in de 83’ minuut kwam vanaf een vrije trap en na het terug leggen van Martin de bal voor de voeten van Marc die zo de 1-0 kon binnen schieten.

Vlak hierna wist ook Dawoud te scoren op een vergelijkbare manier. Dit bracht de eindstand 2-0 voor vvWoudenberg A1 die deze punten zwaar nodig had, en Spakenburg had belangrijk puntenverlies.