NVC A1 - Woudenberg A1

A-junioren zaterdag, A1, Hoofdklasse B

14 maart 2015 14:00

Aller, R. van

Zaterdag 14 maart moest Woudenberg A1 uit spelen bij NVC A1. NVC was al 3 wedstrijden ongeslagen en begonnen op ons uit te lopen. We moesten dus winnen om aan te haken. We zouden alles moeten geven.
    De wedstrijd begon en we hadden een redelijke start. De teams waren ongeveer gelijk aan elkaar en we hadden het gevoel dat er wat te halen was. Helaas kregen we vlak voor rust een doelpunt tegen en Woudenberg ging met een 1-0 achterstand de kleedkamer in.

De tweede helft begon en we zouden ons dus weer in de wedstrijd moeten knokken. Dit lukte helaas niet en we kregen al gauw de 2-0 om de oren. Hierna volgde het 3e en 4e doelpunt al snel en Woudenberg stond dus met 4-0 achter.  We probeerden NVC nog enigszins onder druk te zetten door met 4 man op het middenveld te spelen maar tevergeefs.
    We kregen in de slotfase nog een doelpunt tegen. Woudenberg leed dus een pijnlijke nederlaag tegen NVC. Eentje om snel te vergeten en door te gaan naar de volgende wedstrijd.

Komende woensdagavond 18 maart om 20:00 uur speelt Woudenberg een inhaalwedstrijd thuis tegen SDO A1. Kom ons A1 team dus allemaal aanmoedigen!!