Quick 1890 AFC A1 - vvWoudenberg A1

A-junioren zaterdag, A1, Hoofdklasse B

21 februari 2015 15:30

Oosterboer, R.

Op zaterdag 21 februari speelde Woudenberg A1 zijn tweede wedstrijd na de winterstop tegen Quick 1890 AFC A1. Bij winst kon Woudenberg een grote stap kunnen maken t.o.v. de concurrenten. Donny, Jesse en Joeri waren nog geblesseerd, en door het missen van Sander en Erwin i.v.m. de vakantie werd er beroep gedaan op een aantal B-spelers.

Met een aantal meegereisde supporters, kon de wedstrijd van start gaan. Het begin was erg rommelig en kwamen er steeds kleine kansjes aan de pas. Tot midden in de 1e helft, Martin kreeg een grote kans na een voorzet van Mark Radstaake, die tot tweemaal toe de keeper op zijn weg vond. Een paar minuten later kreeg Quick een grote kans uit een corner, die hard werd ingekopt, maar Sam pareerde de bal met een snel reflex. De teams konden met 0-0 gaan rusten.

Na de rust was het vechten voor meer dan 1 punt, maar beide teams wisten niet meer te scoren. Het was geen mooie wedstrijd, maar de strijd heeft toch weer een punt opgeleverd. Volgende week wacht de wedstrijd tegen IJFC thuis, om de inhaalrace voor te zetten.