Woudenberg A1 - CDW A1

A-junioren zaterdag, A1, Hoofdklasse B

18 april 2015 14:30

Willemse, F.F.W.

Vandaag moest de A1 van Woudenberg tegen de A1 van CDW. Weer 1 van de belangrijke wedstrijden die Woudenberg moest winnen om de nacompetitie te halen.

In de eerste helft waren beide teams aan elkaar gewaagd, maar toch kwam CDW al vroeg op 0-1 voor. Later in de 1e helft herpakte Woudenberg zich. Dit resulteerde in een mooi doelpunt. Jurrian Vissink gaf een diepe bal op Martin van Dieten, die de assist gaf op Mark van Ginkel. Mark kon de bal vlak voor het doel binnenwerken. Hierna volgden er nog een aantal goede kansen voor Woudenberg, maar helaas werden deze kansen niet benut. Dit was wel het geval aan de andere kant. CDW kwam na een half uur spelen op 1-2 voor en vlak voor rust op 1-3. Dit was uiteindelijk ook de ruststand.

In de tweede helft was het CDW die het meeste balbezit had. Ondanks dat CDW veel balbezit had, wist Woudenberg nog wel een paar kansen te creëren. Dit leidde jammer genoeg niet tot een aansluitingstreffer. In plaats van de aansluitingstreffer te maken, was het CDW die de 1-4 wist te scoren. Woudenberg wist nog wel goed druk te zetten op de tegenstander, maar kon dit niet in een doelpunt omzetten. Later in de 2e helft werd het nog 1-5 voor CDW. Dit was ook de eindstand.