Woudenberg 8 - VRC 9

Assist: Tom Horst

Mannen zaterdag, 8, 6e klasse 23

10 januari 2015 13:00

Onder zware weersomstandigheden wist het achtste de hervatting van de tweede seizoenshelft winnend af te sluiten. Tegen VRC 9 werd een 2-1 overwinning geboekt. De eerste helft op het kunstgras leverde een 1-1 ruststand op.

Via een goed schot van Frank was de openingstreffer een feit. Echter kwamen de Veenendalers weer op gelijke hoogte. Niels had nog een goede poging, maar de doelman wist ondanks de wind de bal te keren.

In de tweede helft weken we uit naar een natuurgrasveld, daar het eerste met 3-2 zou gaan winnen van Benschop op het kunstgrasveld. Ditmaal de wind tegen, maar de score werd aangepast naar 2-1. Frank schoot op de keeper, waarna Jeroen de rebound in kon werken.

We bleven ons spel spelen en dat deed VRC 9 ook, zo bleven ze grove overtredingen maken en had de scheids hier zijn handen aan vol. Een opstootje zorgde er voor dat de wedstrijd daarna weer hervat kon worden. VRC kwam nog tot een goede poging, waarbij Erik de bal wist te keren. Ook Woudenberg kreeg kansen om de score uit te breiden.