Woudenberg herstelt zich van onnodige nederlaag

Delta Sports C1

C-junioren zaterdag, C1, 1e klasse 04

12 september 2015 12:00

Erdogan, O.

Vandaag staat de wedstrijd tegen Delta Sport op het programma. Benieuwd hoe de spelers van de C1 zullen omgaan met het verlies van vorige week tegen CDW, Toen er ondanks goed spel toch nog werd verloren.

Omdat de scheidsrechter nog even zijn baard moest bijwerken begonnen we een kwartier later.

Delta Sports liet ons het spel maken en probeerde met countervoetbal onze defensie te verassen. Weer bleek de C1 over een prima verdediging te beschikken. Martijn en Niels speelden bij balbezit de bal rustig rond en waren de Houtense aanvallers de baas.

In de 22 minuut mochten we op 20 m. van de goal een vrijetrap nemen.

Aron krulde de bal op de lat waarnaar Niels de bal vanaf de 16 binnenschoot. Duidelijk was dat we vandaag weinig moeite hadden om het doel te vinden. Helaas was dit bij de tegenstander ook het geval en een uitbraak van Delta zorgde voor de 1-1.. We lieten dit niet op ons zitten en enige minuten later scoorde Joost uit een prachtige voorzet van Jari de 2-1.

Jammer dat Delta Sport daarna weer op gelijke hoogte kwam, maar knap hoe we daarna weer op voorsprong kwamen. Toch konden we helaas ook deze voorsprong niet vasthouden. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een gelijk spel en konden we terugkijken op een goede wedstrijd waar met inzet van alle spelers het eerste punt van het seizoen werd binnengehaald.

Als we zo blijven spelen komen de overwinningen vanzelf.