Woudenberg wint overtuigend van DOSC

C-junioren zaterdag, C1, 1e klasse 04

10 oktober 2015 12:00

Bles, A. de

Vandaag de wedstrijd tegen de Dolderse Omni Sportclub.

DOSC is vlakbij de plaatselijke Remia fabriek gevestigd en dat is vaak aan hun teams te zien.Het voetballend vermogen laat wat te wensen over, maar dit wordt fysiek ruimschoots goedgemaakt.
    Ook dit team was niet bepaald klein te noemen. Wat verder opviel was dat DOSC een meisje in de gelederen had. Volgens Marcel moest dit geen probleem opleveren. Voetbal is en blijft een mannenspel. Als meisjes per se met jongens mee willen doen moeten ze gelijk worden behandeld. Kortom de beuk erin.
    Van het begin af aan werd DOSC dan ook stevig onder druk gezet.
    Na een mooie actie over links van Joost kon Rufat de 1-0 binnenschieten.
    Slechts 1 keer kwam DOSC over de middenlijn, maar toen was het wel gelijk raak 1-1. Deze goal had duidelijk een buitenspel luchtje, maar de scheidsrechter keurde hem toch goed.
    Daarna zette Woudenberg nog meer druk en al gauw werd het 2-1 door Joost. Toen DOSC zo vriendelijk was om de bal aan Rufat te geven werd het 3-1 en was de wedstrijd gespeeld.
    Tijd voor gallery play.
    Uit een corner nam Martijn de bal op zijn slof en schoot hem in de kruising
    4-1.Martijn schijnt niet zo vaak te scoren maar als hij scoort doet hij het goed.
    Aan het eind van de wedstrijd mocht Joost uit een corner van Rufat de 5-1 aantekenen.
    We konden terugkijken op een uitstekende wedstrijd waarin we als team DOSC op alle fronten overklasten.

VOORZET

DOELPUNT