Woudenberg C1 overklast DHSC C1

31 oktober 2015 12:00

Overbeek, J.A.R. van

Woudenberg C1 – DHSC  C1 6 - 0

Vandaag staat de wedstrijd tegen DHSC op het programma.
    DHSC staat voor DOS-Holland-Stichtse Boys-Combinatie.DOS werd in 1958 landskampioen, dus dit zou wel eens een gevaarlijke tegenstander kunnen zijn.
    Wat de stand op de ranglijst echter aangaf bleek te kloppen. DHSC is geen sterk team en vanaf het begin kon er vol druk op de goal van DHSC worden gezet. Anders dan de vorige wedstrijd tegen Quick, was er vandaag wel sprake van goed combinatievoetbal. Al gauw kreeg Woudenberg de eerste kansen.In de 19e minuut mocht Jari een corner nemen die door Aron onberispelijk werd ingekopt.
    Het centrum van de verdediging werd deze keer bezet door Bas en Tim.
    Zij kregen een spits tegenover zich die 2x groter was, het leek  wel David tegen Goliath. Knap hoe zij zich daaronder uit voetbalde en voor de opbouw zorgde.Helaas was het na de 1e helft nog maar 1-0 en bleef het spannend.
    Toen de scheidsrechter voor het begin van de 2e helft floot, besloot Jari om daar een eind aan te maken.
    Hij passeerde 3 man en schoot prachtig in 2-0.
    Een combinatie tussen Tim en Rufat zorgde ervoor dat Joost voor de 3-0 kon zorgen.
    Daarna ging het snel. De keeper van DHSC tikte zelf een vrije trap van Aron binnen, die daarna koppend voor de 5-0 zorgde. Jari scoorde tenslotte de 6-0.
    Het ging zo snel dat de grensrechter van DHSC volledig de kluts kwijtraakte.
    Op een gegeven moment liep hij zelfs in het veld, waarschijnlijk omdat hij dacht dat hij mocht meevoetballen. Gelukkig blies de scheidsrechter kort daarna af.
    Woudenberg kon terugkijken op een goede wedstrijd waarin met goed combinatievoetbal de tegenstander volledig werd afgetroefd.
    Ga zo door jongens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VOORZET

DOELPUNT