Woudenberg komt knap terug na achterstand

Spakenburg C1

C-junioren zaterdag, C1, 1e klasse 04

7 november 2015 12:00

Reuvekamp, I.W.J.

WOUDENBERG C1 – SPAKENBURG C1   2 – 2

Vandaag mogen we het tegen de blauwen uit Spakenburg opnemen.
    Benieuwd hoe de geel-zwarten het tegen de nummer 2 van de competitie gaan doen.
    Het begin is duidelijk voor Spakenburg. Zij zetten ons flink onder druk en we hadden moeite om uit te verdedigen. Op  een gegeven moment verloren we de bal in het strafschopgebied en was het 0 – 1 voor Spakenburg.
    Spakenburg ging daarna vol druk op ons zetten en hoewel Miquel 2 keer een hard schot kon keren, was het toch raak.0 – 2.

Hoewel we met 2 -0 achterstonden, deden we er toch een schepje boven op en begonnen we het Spakenburg moeilijk te maken.
    Rufat passeerde twee man en gaf de bal aan Jari, die over schoot. Later soleerde hij tot bij het strafschopgebied en werd gevloerd.
    De vrije trap werd door Aron onberispelijk binnengeschoten.
    Later mocht Aron opnieuw een vrije trap nemen. De bal werd door een Spakenburger aangeraakt en verdween in de rechter hoek 2 – 2.

Na de gelijkmaker gingen we vol voor de winst. Helaas misten we wat kansen en bleven we op  2 – 2 steken. Op het begin na konden we terugkijken op een goede wedstrijd.Als we zo spelen als tijdens de 2e helft, hebben we alle kans om de uitwedstrijd te winnen.

Voorzet

Doelpunt