Woudenberg C1 verslaat hoofdklasser in eerste bekerronde

C-junioren, C1, Groep 1 10

22 augustus 2015 12:00

Mathu, J.A.

In de eerste officiele wedstrijd van het nieuwe seizoen treedt Woudenberg in Utrecht aan tegen hoofdklasser Zwaluwen Utrecht C1. Vanaf de aftrap neemt Woudenberg met soepel combinatievoetbal het initiatief en het duurt eigenlijk nog lang voordat de score wordt geopend door Roefat, die een voorzet van Martijn fraai binnenkopt.
    Op het warme en stroperige veld neemt Woudenberg wat gas terug en dat blijkt een foute beslissing, want prompt komt Zwaluwen uit een counter op 1-1. Na de eerste drinkpauze neemt Woudenberg het initiatief weer stevig in handen en het creeert veel kansen. Het is opnieuw Roefat die met een fraai hakje uit een voorzet van Jarie weet te scoren. Als Joost uit een snelle ingooi van Lars tien minuten later een paar tegenstanders de hielen laat zien en de 1-3 binnenschiet is de wedstrijd beslist. Kort voor tijd schiet Joost uit een fraaie voorzet van Ewoud na een goed lopende aanval nog de 1-4 eindstand op het bord. Een verdiende en goede overwinning... de kop is eraf!